suktar efter ett körkort.




Börjar bli en jävel på alla skogsvägar ute hos Camilla nu. haha. Har jag inget bättre för mig tar jag bilen själv och åker och tränar på allt möjligt skit med musiken på högsta volym. Pappa har slutat få hjärtattacker när jag kör nu så jag har äntligen fått börja ge mig ut på dom riktiga vägarna. Heja mig,. Nej men det där körkortet börjar bli rätt så jävla efterlängtat nu.

Funderar på en intensivkurs, får se. Är så jävla uppbokat överallt men har lite kontakter som kanske kan trycka in mig i nån grupp. Hoppas på det.

Nope, nu ska jag ut och steka.

Satsar på att bli brun och ha en vit helg.

/ J

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har haft körkort i fem månader nu, fattar ingneting ! gött är det iaf.

2009-05-17 @ 23:48:59
Postat av: Jenny

sinnessjukt! Jag hade kunnat haft körkort i 5 månader nu. haha

2009-05-17 @ 23:57:27
URL: http://yeahnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0