different direction




Mår ungefär som jag ser ut på bilden, förjävligt. Jag är så himla klen när jag är sjuk och får ingen sympati här hemma så måste få klaga lite här istället.

Gårdagen var däremot fin, iaf första delen av dagen. Brukar hata måndagar men den här var bra.
Ibland ser till och med ens vänner vad som är på väg att hända redan innan man själv upptäcker det.
I detta fallet bryr jag mig inte ens att jag hade fel..

Dock finns det en del komplicerade saker kvar, det får aldrig vara enkelt.
Men jag är van, det är så livet är helt enkelt.



/ J


Kommentarer
Postat av: bloggens ägare

det är anskrämligt att man kan vara så ful som du är när du är sjuk. du borde avrättas på plats pga ditt utseende.

2009-04-29 @ 15:48:01
Postat av: Jenny

Fett !

Det är rätt roligt det där med att man kan kolla upp ip adresser nu förtiden.

2009-04-29 @ 21:25:25
URL: http://yeahnyy.blogg.se/
Postat av: bloggens ägare

ja verkligen! speciellt när du fattar att det är tim som skrivit ( :

2009-04-30 @ 10:35:45
URL: http://onlyblowjobsandcumshots.blogg.se/
Postat av: Sara

tycker du är sexig när du är sjuk ! så de så.

2009-05-04 @ 18:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0