one night in bangkok

Bangkok måste nog vara en av mina favoritstäder, är svårt att jämföra med något annat. Man blir liksom meddragen i tempot,livsstilen, allt! Denna gången stannade vi dock bara 2 nätter eftersom vi tänkte åka dit ett par dagar till innan vi lämnar Thailand. Vi kom dit på förmiddan efter att ha spenderat natten på Singapores flygplats, inte mycket sömn men bestämde oss för att dra ut på stan istället för sängen. Hann inte gå långt förrän Leanne bara hoppar ut från en resturang. Vår gamle chef och hans flickvän spenderar 1 månads semester här samtidigt som oss. Så vi joina dom, åt mat och lät ölen komma en efter en.
Nästa dag drog vi på shopping dag, finns så sjukt mycket att välja mellan och så mycket billigare än hemma! Fredde köpte i princip en helt ny garderob för kanske 500kr. Blir mer shopping för mig när jag kommer dit igen, måste rensa min väska först! Tog sedan en buss och båt ut till en ö som heter Koh Tao på östsidan, för efter att ha jobbat hårt 2 månader och bott med så många människor kände vi mest för att chilla på en strand och inte göra ett skit på ett tag!
 
 
Leanne och en thailändsk kille som hade fotbollsuppvisning på gatan, vi bjöd han på öl och han gav sitt lyckohalsband till leanne!
Fredde & Johan
 
 
Kaosan road
underbar resturang personal som stod ut med oss hela dagen!

/Jenny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0