Koh Tao

Just nu består mitt liv inte utav dagar,timmar eller minuter. Ingen alarmklocka på morgonen eller någon bestämd tid jag behöver gå och lägga mig. Äger ingen mobil, ingen klocka, styrs bara av när solen går upp och när den går ner vilket är jäkligt befriande, något alla borde pröva på nån gång då och då!
Koh Tao har varit helt perfekt till just det, bara ta det lugnt och bara vara, samtidigt som man kan ut och festa vilken dag man vill. Finns massa mysiga små stränder man kan utforska ifall man hyr mopeder. Lärde mig köra en för första gången! Ut på grusvägar som mer såg ut som en motorcross bana än något annat. Men på nått sätt klara jag mig igenom det utan att ramla, ett jäkla under enligt mig! Så nu 7 år efter alla andra har jag blivit moppefrälst, haha. undrar när det där körkortet kommer då?..
men risken att köra på dom dåliga vägarna var helt klart värt det när vi kom ut till en sjuk utsiktsplats med en liten bar. Hade kunnat bygga en koja där och bosätta mig för alltid!
Lite bilder på beachparty och utflykter, låter dom tala för sig själva. Hoppas allt är bra med er där hemma.
Ni är alltid saknade,, hoppas jag att ni vet! ♥



 
 

 
 
 
 
 
 
 
/Jenny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0