Ubud I love you.

Efter en månad i Thailand var vi tvugna att resa vidare, hade inte direkt någon plan på var så tog bara och valde mellan länderna som var billigast att flyga till, spenderade 1 natt i Malaysia och sen hamnade vi på Bali. På flygplatsen hit träffade vi en kille, frågade vart vi skulle och visade sig att han kom från Bali. Sa att vi nog skulle dra till Ubud så snabbt som möjligt och han skrattar och säger att det är ju där han bor! Finns vissa människor som bara har en sån himla härlig energi. Efter att Darrin gick för att ta sitt flyg kändes det som man bara var full av all positiv energi han hade. Vi bestämde att vi skulle mötas upp här i Ubud så han kunde visa alla hans favoritplatser, fick till och med erbjudandet att få bo i hans hus ifall vi ville. Jag blir alltid så lika förvånad hur gästvänliga folk är här, att erbjuda en total främling att komma och bo i sitt hus, hade verkligen aldrig hänt hemma! Men dom litar liksom på sitt omdöme, sin känsla av att känna av människor. Det sista han sa var " I think we were ment to meet, see you in Ubud!"
Så vi har varit i Ubud i 2 dagar nu och jag älskar det! Så otroligt fint och grönt med massa risfält överallt! Ett fridfullt ställe där många reser för att göra en massa yoga och meditation. Ska själv börja göra min yoga idag, ska bli så himla skönt att komma tillbaka till det! Får göra hur många klasser som helst en hel vecka för bara ca 170kr. Hur galet är inte det? Kommer bosätta mig i yogastudion.
Nej ska iväg och äta frukost och få lite morgonsol nu. Ska försöka hålla liv i bloggen så att jag kan fortsätta skriva i nutid, var ju ett tag sen nu! Hoppas ni har det fint mina vänner!
 

väntan på båten från Koh phangan.
 
älskar träden här
 
home

 
/ Jenny!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0