minnen av evig sommar.

 
Det är lite konstigt hur snabbt ens vardag kan förändras och hur snabbt man anpassar sig. För inte så längesedan levde jag i evig sommar, jag har nu bytt ut det till en vardag i evig vinter. Fått uppdrag på ett kyllager nu 2v åt gången, en del upplärning nu så får förhoppningsvis stanna där ett tag. Det där med kyla är ju inte riktigt min grej men pengarna är bra och jag vill verkligen spara ihop till en riktigt stor reskassa! För att hålla mig motiverad går jag nu igenom en massa bilder som jag inte lagt upp någonstans. Är en bitterljuv känsla att se på dom, man blir så glad i hjärtat av alla minnen men fylls samtidigt av så stor saknad som ibland rinner över och suddar ut allt det där glada. Ska försöka kontrollera den bättre och tänka på att jag går mot ljusare tider igen! Så länge tänkte jag försöka få ihop ett par inlägg om de där platserna jag inte delat med mig av än. Lite som en energibooster för mig själv men hoppas det uppskattas av er också! Vill faktiskt passa på att skriva ett litet tack till er som faktiskt går in och läser när jag skriver, blir lika förvånad varje gång jag ser hur många det börjar bli!
Så tack fina ni!

/ Jenny!
 

Kommentarer
Postat av: Cookie

<3

2013-04-17 @ 13:03:41
URL: http://lhome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0