Ingens gate.

Älskar att gå vilse på alla oslos gator. Jag och nelly gick runt i över två timmar igår, bara lät slumpen avgöra var vi hamnade. Det fina med detta är att man upptäcker så många gömda skatter man annars aldrig hade sprungit på. Vi var nästan hemma när vi valde att gå en sista omväg och hittade favoriten på hela dagen bara ett par hundra meter från lägenheten. Ingens gate, med gatukonst, utställningar, söndagsmarknad, doft at nygjorda våfflor, billig mat, kaffe och smycken som jag så gärna ville köpa men är för fattig för just nu. Vägen ledde ner till akerselva och klubb blå, kan verkligen se mig själv bli stammis där, bara sitta och dricka öl och njuta av solen.
Oslo börjar sjunka in, sålänge jag vet att det inte är för evigt så känns det faktiskt helt ok!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
/Jenny!

Kommentarer
Postat av: Webbyrå

Hej, Jag bruka kolla på din blogg, den är jätte snygg, stilren, professionell. snygga bilder :D

Svar: Tack så jätte mycket! :) ska försöka uppdatera mera!
yahnyy

2013-10-22 @ 22:29:05
URL: http://www.webbyra.st/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0