It´s all began in Hässleholm.

S!ESTA I´M COMING HOME !!

Jag kommer va helt sönder hetsad tills imorgon.
Igår blev det bestämt att jag & louise ska till Siesta i alla fall.
Den där förväntan som börjar komma sådär ett halvår innan har minskat ner till 2 dagar.
Kommer bli helt galet detta.
Har inte varit hemma på nästan 2 månader.
Är så många som jag saknar och vill träffa nu de här dagarna.
Fick ett sött sms från sara också. Ska bli så himla kul.
Och massa fest hos elmén och co innan.
Dom där mongona har också varit efterlängtade.
Nej shit, vad tänkte jag med?
Jag & Louise har varit på siesta de senaste 5 åren.
Att jag ens kunde överväga att stanna hemma?
Helt perfekt med att alla är samlade på ett och samma ställe också.
Sen att siesta antagligen har det bästa bandsläppet någonsin gör det hela komplett.
Ingenting kan stoppa oss nu.
Imorgon går bussen mot hässleholm, S!esta! och mina kära vänner.

Partyös here we go!









/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0