last chance

Gick nyss in och kollad videon som Louise laddade upp till Idol.
Har hänt så sjukt mycket sen vi stod i markans sunkiga replokaler.
Du är så himla duktig min vän ! Blev himla sugen på att spela igen nu. Musik är det bland det bästa som finns.

Såg dessutom massa bilder från det sista elvirat på björket. Många kända ansikten på fotona.
Känns som det börjar bli dags för en hemfärd snart.
Jag trivs jätte bra i Oslo men mina andra kära vänner börjar saknas riktigt mycket nu!

Men iaf så måste ni in och se louise video .

http://www.tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1633776




/ J


Kommentarer
Postat av: Sara

Louise har blivit så sjukt duktig! Jag saknar dig Jenny. Har dig, mig och Lasse som bakgrund på mobilen nu:)<3

2010-05-13 @ 23:18:15
Postat av: Louise

Guuud vad du är söt som länkar till min video!<3



Saknar dig massor. Kom hem snart!

2010-05-15 @ 19:26:43
URL: http://lollalisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0