Årets första dopp!

Glömt att posta detta inlägget.
Skrev detta i onsdes.


Jag tar dig med till by by by byn min.
Jag tar dig med till OSCHLOOO.

Låten har gått varm här.

Igår blev det årets första dopp. Fredde & Ömer var lediga och jag får inte jobba eftersom jag är så förkyld.
Därför blev det utflykt. Himla härligt ! Drog ut på en ö där grabbarna har försökt fiska innan.
Var meningen att det skulle fiskas denna gången också men efter nån minut stod vi alla och inspekterade hopptornet. Så sol och bad blev det istället. Kändes som en riktigt sommardag, en sån där man bara kan ha när man har sommarlov och ingen skola eller jobb att tänka på.

Stack hem vid 5 halv 6 och då stekte solen fortfarande. Jag älskar att vi kommer bo så nära havet hela sommaren.


ps. jätte kasst internet därför små bilder.






































/ J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0