Hem visit.

Back in Oslo.

Var hemma förra helgen för att fira lille Tirian. Var så kul att träffa det lilla livet :)
Blir så glad när man märker att han inte glömt en fast jag är borta mkt och just nu klippt av det mesta av mitt hår.
Ja dreadsen blev inte långvariga tyvärr, jag blev för sugen på att göra något radikalt med min frisyr.
Bild kommer upp sen, men tack fia för klippningen ! Lika nöjd som alltid.

Hela Fredagen och större delen av lördagen spenderades alltså ute på landet med Pappa och resten av folket.
Va riktigt mysigt plus att dom har små söta nallebjörnar till valpar,, ååh. Jag blir alltid som ett litet barn när jag ser små söta valpar. Ville bara ta med en upp till Oslo men alla va redan tingade. synd.

När pappa skjutsat hem mig till mamma va det bara att börja göra sig redo för kvällens bravader.
20 års fest i Vinslöv stod på schemat. Hämtade upp Louise, sara och Fia.. Alltid lika roligt att träffa sina kära vänner igen och när man väl umgås känns det som man aldrig lämnat stan.
Var väldigt trevligt hos Therese, God mat, dricka, tävlingar m.m. .. haha jag, sara, mats & lena vann.
Jag kammade hem en drottningsmouse. Har tänkt ge mig på den flera kvällar här men inte riktigt lyckats med den finska beskrivningen.
Fram mot 12 tiden kom vår skjuts, vidare till Q-bar av alla ställen. MEN fy fan vad roligt det blev.
Massa folk man inte träffat på länge, bra ös och jävligt bra människor helt enkelt. Blev komplett när maria dök upp också! Efterfest med ett flak öl och en vodka hos eskil. Riktigt bra ! Fast efter ett tag gav mina ögon upp.
Blir så hektiskt när man väl är hemma. Vi deckade iaf till slut 4 pers i eskils säng.

Hade en mkt fin helg hemma helt enkelt. Lite synd att jag inte hann träffa sara och co. Men snart så intar de Oslos gator med oss. Kommer blir galet.

Kommer hem i påsk igen och hälsar på!  Ses då !


/ J


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha fan va bra vi var som vann! Har inte gjort min chokladpudding heller. Fattar inte vad där står på förpackningen:P haha

2010-03-26 @ 21:20:08
Postat av: Anonym

Åh, du vill inte ses en stund då? Ska antagligen också hem i påsk får dock se hur jag ska jobba. <3

2010-03-28 @ 13:58:54
Postat av: Anonym

Det var Cookie som skrev :)

2010-03-28 @ 13:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0