going out.



inget jobb idag, magen krånglar fortfarande. Blir så jävla trött på det.
Har kollat runder lite på internet idag, är nästan helt säker på att det är som de flesta har misstänkt.
Salmonella. Nästan allt stämmer in och det är ju faktiskt jävligt misstänktsamt när både jag & fredde blir sjuka 2 dagar efter vi ätit kyckling på en restaurang. Jävla skit. Det va över 1 månad sen och jag har inte kännt mig helt ok sen dess. Ska aldrig äta på den restaurangen igen.

aja, jag mår bättre nu iaf. Druckit en massa och låtit bli att käka. Bästa tipset tydligen.

Sitter just nu och lyssnar på Johannes som håller på att spela in en remix på MGMT - Time to pretend.
Låter riktigt bra. Säljar jäveln kan spela han.

Fredde ringde nyss, fråga om jag ville ha något på vinmonopolet ( norges systembolag). Visst klarar jag av att festa idag? Dricka massa var tipset ja. Ska bli förfest hos janine, sen drar nog några på lönepils en stund och sen tillbaka och förhoppningsvis ut och ösa på Lip.. De andra var vip där förra helgen. Hoppas först och främst på att komma in och sen om det blir vip och gratis champagne är ju ett jävla plus.

Nej, lite fredags städning och få ngt i magen så man inte blir packad på 2 öl.


/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0