Just another sunday.





Jag är hyffsat tillbaka från mitt lilla återfall av vad jag nu haft.
Inte helt 100 men piggare. Blev lite öl igår med grabbarna.
Drog ut men va smockat med folk och nästan 20 års gräns överallt.
Men det gjorde inte så mkt, jag & fredde tog en kundvagn hem.
Körde som idioter och jag skrattade så tårarna rann.
Det är kul att flippa ibland.
Tidigare igår va vi ute och gick i 2,5h.
Hittade världens bästa butik. Lär döda ett par timmar i den under Oslo tiden känns det som.
Fanns en massa gamla vinylskivor, gamla musik böcker/tidningar.
Dvd:er, cd och massa annat skit. Älska det !
Sen blev det en tur till botaniska parken, palmer, kaktusar, en sköldis och annat mysigt.
Kändes som att åka utomlands i nån minut. Inte för att vi ska klaga här.
Strålande solsken, plusgrader och snö som smälter.
Vårkänslorna har börjat spritta i Oslo.
Hoppas våren kommer snart till er där hemma också.

Nån kanse undrar över bilden ?
Jo det är så att det är söndag idag.
På söndagar är i princip allt stängt och därför kan man lätt bli utråkad.
Så just nu sitter jag i sängen medans min kära pojkvän gör dreads på mig.
Efter att jag rakat av allt hans hår så är det min tur att göra en förändring nu.
Får hoppas resultatet blir lika bra som idén. haha.
Resultat kommer upp senare.

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0