Nu måste vi dra, ja vi ses väl nån dag!



Bloggen håller på att gå mot en tragisk död. Men jag ska försöka plocka upp den ur fördärvet jag har utsatt den för. Bit för bit. Jag lovar.

Men just nu är det mycket helt enkelt. Händer grejer, hit och dit. Hinner inte med själv.
Det bästa av allt. IMPULS. Säger upp lägenheten imorgon. Ömer och Fredde drar till Oslo. Har antagligen fixat en as fet lägenhet. Går allt som det ska så blir den vår kanske redan imorgon. Love it. Allt kommer lösa sig på ett eller annat sätt. Sen joinar jag till helgen. Drar från staden, skiten, problemen, tristessen. Ja allt.
Det ska bli skönt. Men jag kommer givetvis sakna alla mina vänner. De finaste människorna som någonsin har funnits vid min sida. All kärlek till er! Kommer säkert ett litet böl inlägg när jag väl förstått hur mycket saknad som kommer rymmas i min lilla kropp.
Men nu är det dags för nytt kapitel, man måste göra det nån gång. Ska bli riktigt spännande , känns som någon fångat in en hel svärm med fjärilar och slängt ner dom i magen på mig. Pirrar när jag tänker på allt som ska ske, bara dra, åka till ett annat land, nytt folk, ny stad. Att jag sen ska göra det med någon jag är så fruktansvärt kär gör hela saken helt perfekt.

Det som va snack för nån vecka sen sätts i verket imorgon.

Nu kör vi!


/ J


Kommentarer
Postat av: Louise

"De finaste människorna som någonsin har FUNNITS vid min sida."

Vi finns fortfarande vid din sida och du vid vår.

Du får inte prata som om vi aldrig mer kommer att ses. Det gör mig ledsen Jenny.

2010-01-19 @ 13:12:55
URL: http://lollalisen.blogg.se/
Postat av: Sara

fan kommer sakna dig så in i helvete.

2010-01-20 @ 10:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0