vår & utepils.




Jag & Lisa har nyss kommit hem från en mysig liten dag.
Gick och mötte upp Mikael och co. i Slottsparken där det togs utepils.
Satt där i över 1 timme i strålande solsken och såg massa folk som sprang centrumlöpet.
Man känner sig alltid lite onyttig när massa hurtiga folk springer omkring medans man själv latar sig.
Men va fan, det finns bättre saker att göra än att sukta efter en vältränad kropp.
I alla fall blev vi till slut hungriga. Gick ner till en väldigt mysig restaurang allihopa och åt riktigt gott och knäckte en öl. Satt fint det.
Nu är kylen fylld med alkohol som ska konsumeras ikväll.
Jag känner för att bli odrägligt full faktiskt, man får lov till det ibland.
Dom andra tjejerna ska också köra all in.
Får se hur detta slutar.
Jag säger att det kan inte bli annat än bra.
och där känner jag att jag har sagt mitt.

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0