take you out.










Skrev innan om måndagen denna veckan.
Jag ringde Fredde efter jobbet för att se när han kom hem.
Det skulle bli lite senare så jag kunde käka innan ifall jag ville.
Ingenting mer med det.
2 min senare ringer det igen.
- Har ni börjat äta något?
- Nej.
- Bra för jag hade tänkt bjuda dig på restaurang ikväll.
Och restaurang blev det, en mysig liten bredvid vårt kära fruhagen.
Åt jätte god ugnsbakad potatis med goda grönsaker till.
Sen utan att vi visste det så började ett band spela massa riktigt grymma gamla låtar som vi satt och lyssnade på efter maten och njöt av några öl.
Kom på mig själv att bara sitta och le riktigt stort.

Jag skiter i alla hjärtans dag och månadsfirande.
Det är sånna här dagar som räknas.

Underbar kväll.


/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0