Home, sweet home.

flytt i helgen.
Nytt lås, ny kyl&frys.
Helt ok att bo i hyresrätt.
Hade lite smått inflyttningsfest i lördes.. Va riktigt kul !
Elmén och co. joinade vilket har varit efterlängtat, fy fan vad vi garvade.
Vidare på någon fest mitt ute i ingenstans, vi sket i vilket och öste på som vanligt.
Taxi hem till lägenheten och deckade vid 4 tiden,

Bakis söndag med Tim, handlade på maxi (vuxenpoäng), köpte onödigt mkt godis och hyrde världens skräckfilm.
Precis som en söndag ska vara.


Älskar att bo själv, älskar att slippa tyringe, älskar min röra i köket som vi lämnat efter oss, älskar att sitta och snylta av grannens internet i köksfönstret, älskar att inte behöva stänga toalettdörren, älskar att kunna göra hur fan jag vill,

att flytta hemifrån är alltså helt ok.

/ J

Kommentarer
Postat av: Freja

Visst är det underbart att ha något eget =)

2009-10-06 @ 01:17:23
URL: http://frejaandersson.blogg.se/
Postat av: Louise

Du kommer lära dig att älska att gå runt naken också. Det är det enda jag kommer göra när jag flyttar.

2009-10-06 @ 10:18:36
URL: http://lollalisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0