Future.

Det har varit en konstig dag idag.
Mycket tankar, mycket funderingar.
Det blir lite extra sånt nu när man inte har några föräldrar eller småsyskon som kommer och distraherar en i sina tankegångar.
I alla fall så har jag börjat komma fram till vad jag vill i mitt liv. Går allt som det ska så är detta min plan.


1. jobba och tjäna ihop tillräckligt med pengar.
2. Resa iväg och backpacka i Asien ca: 6 månader.
3. Spendera sommaren med mina nära och kära. '
4. Söka och komma in på en KY fotoutbildning i Stockholm/London.


Ställde mig till och med i kö för lägenheter i stockholm idag. Ju fler köpoäng jag har ifall jag nu kommer in nånstans och behöver bostad desto bättre. Det är inget som skadar att vara väl förberedd även om jag nu föredrar att vara impulsiv.



´Lets do this shit !


/ J

Kommentarer
Postat av: Louise

Gud vad roligt med fotoutbildningen!!

Det är till och med någon som lilla hemma kära Louise skulle kunna tänka sig.

2009-10-15 @ 00:12:11
URL: http://lollalisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0