Feeling it.

Jag hittade en fantastisk fin vers från mina tonårshjältar Blink 182.
Nu är jag ju fortfarande tonåring men inte på samma vis.
Då förstod jag inte innebörden av alla texter, i alla fall inte på det vis dom förtjänar.
Jag hade inte varit med om hälften vad jag har hunnit med på dom senaste åren.
Blink var splittrat, nu är dom tillbaka, om så bara för en reunion.
Det är andra tider nu, det blir aldrig som förr.



Look to the past
And remember and smile.
And maybe tonight
I can breathe for awhile.
I'm not in the scene
I think I'm fallin' asleep
But then all that it means is
I'll always be dreaming of you.


Det har varit en hektisk vecka, det glömmer vi nu.

Fredag imorgon, helgen ska bli storartad.


/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0