I still need you , but I don´t want you

Vilket helvetes jävla kaos.
Jag som äntligen tyckte att allt var rätt så okomplicerat på den känslomässiga fronten.
Lite gammalt som låg kvar men som sakta höll på att glida ur mitt medvetande..
Men nej så fel jag hade.. Allt hann förändras på 10 min.
Jag fattar ingenting.
Sluta dra i mig. Jag går sönder.

Jag är inte bra på sånt här, det där med att välja rätt väg har aldrig varit min grej.






Ge mig Göteborgs bekymmerslösa gator där vi kan dansa med gatumusikanter, sjunga för smockfulla spårvagnar, och fria till okänt folk.
Jag behöver lite fest i björn borgs lägenhet, stå och kedjeröka på balkongen med utsikt över klubben och en massa människor. Jag behöver parken med dans till kl 5.

och till sist behöver jag bestämma mig..

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0