"släpp in oss nu så jag kan dra världens rave"




haha så jävla sjuk kväll. Drog ihop en sjuk förfest med världens härligaste folk!
Hade så grymt roligt att vi stannade här till kl 1 eller något.
Vidare till Harrys, rätt så lång kö, dom andra gav upp. 5 min senare ravea jag och Louise in.
Galet mycket folk, massa man inte träffat på länge och världens ös på dansgolvet !
Som om detta inte va bra nog kom nån snubbe och bjöd mig och Louise på vars en tequilla och cider.
Höll igång tills musiken tystnade och folket fick gå hem.
Hem och lägga sig? Nej nej,
Sittandes i en kundvagn medans Louise kör som en galning stack vi vidare till chrille.
haha, jävligt bra kväll ! Nu ska jag iväg och bota min bakfylla med mer fest.

Hej med er !

/ J


Kommentarer
Postat av: Johanna

Var en jävligt trevlig förfest Jenny! Synd att vi inte pallade köa så länge haha, men jag hoppas på fler festliga tillfällen i din lilla lya iaf ;)

2009-10-24 @ 21:55:31
URL: http://noerdin.devote.se
Postat av: pop

härlig kväll! och som johanna skrev så hoppas vi på fler sådana i din FETA lya! haha ;D

2009-10-25 @ 21:44:30
URL: http://popsofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0