The greatest love of them all.




Vänner är det finaste som finns.
Jag är så glad att jag har de jag har.
Varför koncentrera sig på allt dåligt kring kärlek när de bästa människorna finns runt omkring mig?
Att jag både har tjej och kill kompisar.
Älskar det mest av allt. Det är befriande att kunna umgås med både och.
Kontrasten ger balans i mitt liv.
Att kunna säga till en kille att man älskar honom utan att det finns mer än vänskapligt budskap bakom orden,
kunna sova på en väns arm utan att någons hand "råkar" hamna fel.
Jag tror den bästa och största kärleken jag någonsin kommer att uppleva är just all vänskap jag har i mitt liv.

Jag vet inte riktigt vart detta inlägget kom ifrån men ibland behöver man svart på vitt för att inse vissa saker.
Ibland hinner jag inte reflektera över orden som kommer upp på skärmen framför mig, det är bara en ren impuls och tömning av känslor från min hjärna.

Så när jag nu läst vad jag har kommit fram till så märker jag att det här inlägget blev alldeles för fjuttigt för att förklara vad jag egentligen menade men de 2 senaste dagarna har gjort mig för trött för att kunna skriva mer.

Ni vet vilka ni är, och jag hoppas ni vet att jag älskar er!

Ta vara på era vänner, man vet aldrig hur länge man har dom till låns.

/ J


Kommentarer
Postat av: Sara

tack för att du finns <3

2009-10-20 @ 13:01:25
Postat av: Louise

Vilket otroligt fint inlägg.

Älskr dig massor!

2009-10-24 @ 14:31:41
URL: http://lollalisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0