all we do is party

sitter här i röran av rödvin, vodka, ölburkar och en helvetes massa disk..
Min fysiska hälsa igår var lika med noll, det är vid sånna tillfällen man är glad över att sängen är så jävla nära soffan,
Tog mitt täcke och min flanell skjorta,, samlade kraft och drog mig över till min numera insuttna sköna soffa.
Så där låg jag, en hel söndag, vilket kändes jävligt meningslöst men ändå så fruktansvärt skönt.

Anledningen till denna bakfylla var ett helvetes ös på lördan! Jag & Maria blir alltid sinnessjuka tillsammans.
Det är nått som händer som ingen kan stoppa, kom hem nån gång mellan halv 5-5-.

jag älskar att ha krypavstånd hem.


Nu blir det en vit helg.. high five!


1. In i dimman
2. ut från dimman
3. ett stycke bakfylla.












/ J








Kommentarer
Postat av: Sis

oh, du verkar ha det mysigt i din nya lya!! Måste komma nån vacker dag & hälsa på! Pusss<3

2009-10-14 @ 08:34:53
URL: http://amandasteffanie.blogg.se/
Postat av: Malisia

herregud.. jag hoppas det var värt de

2009-10-14 @ 13:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0