Dreaming of you.

Satan fin dröm jag hade inatt. Jag vägrade öppna ögonen när jag kände att jag började glida ur min sömn. Ville bara somna om, fortsätta leva mitt underbara liv i drömmen. Jag brukar ha tendensen till att drömma hyffsat verkliga drömmar, ok dom brukar också va brutalt sinnessjuka. Men titt som tätt drömmer jag om människorna i mitt liv, om problemen som finns och oftast brukar dom lösas till det bättre i drömmarna. Jag både älskar och hatar när dom drömmarna kommer. Det är så fint att vakna upp med den fina känslan men verkligheten blir 1000 gånger mer påtaglig när man förstår att livet knappast är en härlig dröm.


annars?
Jo jag är äntligen frisk! Känns så himla skönt att fått väck den satans infektionen i kroppen. Har varit trött, hängig, förkyld, ont i halsen m.m. i över 2 veckor. Men nu jävlar känner jag mig på topp! Det ska givetvis firas med en utgång ikväll.
Finns inte så många andra alternativ på en lördagkväll.

Bild från Valborg




/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0