Brutal fredag.

Legat deckad hela dagen, mår fortfarande skit, vilket är en omöjlighet med tanke på vad jag drack eller rättare sagt inte drack igår.
Skulle bara ta det lugnt men lite folk joinade hemma hos carro igår. Impuls festande som vanligt.
Men jag stod fast vid att inte dricka så mkt så det blev bara 4 st 33cl öl. Lagom och bra tyckte jag.
Drog vidare till Q-bar. Killarna skulle ta 4 shot för hundra och det blev en shot över till mig. Efter den minns jag ca 5 min sen är det helt svart. Kan inte hitta nån annan förklaring än att nån hällt något i min dricka. Riktigt skrämmande. Har aldrig varit med om något liknande med den lilla mängd alkohol.

Håll alltid koll på era glas när ni är ute! Släpp det inte ur sikte för en sekund.

Har tydligen hänt liknande händelser på Q-bar innan. Tänker inte sticka dit på riktigt länge, jävla skit ställe.

/J


Kommentarer
Postat av: Mallan

Ah det är fan förjävligt :S

2009-05-17 @ 10:33:34
Postat av: Sara

Jag hatar det äckliga ställe. tur att allting slutade bra iaf

2009-05-17 @ 23:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0