Are you kidding me?

Hade egentligen tänkt uppdaterat från förra veckan men det går runt så mycket i mitt huvud nu att jag varkens vet ut eller in.

För att sammanfatta allt kort så var valborg väldigt festligt. Alla tjejerna va uppe i Gustafs lägenhet sen blev det utgång på Kingan där det var galet mycket folk.
Fredagen blev lugn med lite spelkväll hos Sofie.
Lördagen var jag på Kalas hos min Kusin Robin som jag inte sett på år och dar. Väldigt trevligt ! En kusin jag måste börja ha bättre kontakt med. På kvällen blev det massa missförstånd och himla massa fest med 100 % vin. (tryckfel)

Annars är allt en stor jävla röra och jag har aldrig varit så förvirrad,chockad, nyfiken, förvånad och smått besviken i hela mitt liv.
Sånt här händer bara inte, det är helt sinnessjukt och jag vill veta allt, precis allt!
Men samtidigt är jag så jävla rädd för att fråga. Så jävla rädd för alla svar.
Har spenderat hela dagen med att hitta svar själv. Har hittat mycket, men inte tillräckligt.

Kan samtidigt inte låta bli att skratta, för sånt här händer nästan bara i filmer och skit.
Såhär mycket drama i en och samma familj går inte ihop. Det är sinnessjukt.

Och ändå tror jag detta bara är ett skämt. Men det är svårt att förneka något som står svart på vitt.

Nu håller jag på att spåra ut och ingen kommer fatta detta ändå.
Imorgon är det Köpenhamn, tivoli och en massa fest med Sara.
Det kommer bli lika galet som alltid när vi slår några glas ihop.

/ J

Kommentarer
Postat av: L

Vad har hänt lil J?

2009-05-05 @ 23:28:12
URL: http://lforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0