Ös @ my place.

Oj, märkte att jag hade ett inlägg i utkast som jag glömt att publicera, så här kommer det. Lite av förra helgens bravader.

Eftersom det snart flyttar in en massa folk i vårt hus bestämde jag mig för att dra ihop ännu en sjuk hemmafest medans man har chansen. Vi blev en del folk, både nya och vi gamla vanliga. Min kära partyvän Sara joinade också vilket va på tiden. Vi två plus alkohol är en oslagbar kombination. Det blev en jävligt rolig kväll som på nått sätt slutade med efterfest i stan i ett par gympaskor, ett medtaget vinglas och min systemkamera. Sjukt. Nej en riktigt bra kväll helt enkelt. Tack allihopa! Jag låter bilderna tala för sig själv.


/ J








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0