Evil don´t look like anything.

Vissa nätter funkar inte alls, detta är en sån natt. Gårdagen va inte mycket bättre heller.
Alla frågor och tankar finns kvar, det kommer dom alltid göra.
Kanske avtar dom med tiden men dom kommer alltid finnas där.
I sånna tillfällen vill jag bara skriva av mig. Men det kommer inga ord. Inga som har någon betydelse.

Minns hur vi diskuterade Okkervil River. Ett helt genialiskt band. Dom skulle spela på mejeriet i lund och du skulle dit. Jag mådde nästan dåligt över att missa deras konsert. Ikväll fick jag höra det du upplevde. P3 live med Okkervil river från Mejeriet - Lund..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Naw vännen. Jag har tänkt på dig väldigt mycket idag faktiskt var längesen vi sågs känns det som ::( Vi får ses snart!

2009-03-03 @ 19:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0