And I'll gamble away my fright.

Vaknade upp med full av energi idag. Tittade ut, solen strålade och det kändes som vår i luften. Åt frukost med pappa och Camilla sen begav jag mig på en 45min joggingrunda. Tycker faktiskt om att springa, när man har hög bra musik i öronen klarar man av det mesta. Så vid 12 tiden idag hade jag ätit, sprungit och duschat. Chockade? Jo tack det är nästan jag med. Sen har jag mest hjälpt till med maten (ja, den blev ätbar fast jag var i närheten) och hjälpt till med camillas hundar. Skulle egentligen dratt in till Mallan ikväll, där jag förövrigt var igår på te och glass. Lika mysigt som alltid :)  men det blev sent här hemma och mina kusiner skulle komma på besök så det sket sig idag.
Imorgon blir det först lite spelning på perrong 23 sen Kingan för mer fest.. Ska bli riktigt nice !
Fy fan vad min tillvaro känns bra för tillfället. Skön känsla.

/ J

Ps. jag vill va brun, ha tillbaka min frisyr, va blond, ha fest och sommar. Helst nu. tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0