En liten uppdatering

Va ett tag sen man skrev nått vettigt här nu, eller ja något vettigt kanske jag aldrig har skrivit men ja, ni fattar.
Har haft fullt upp denna veckan. En helvetes massa plugg och en massa grejer som ska fixas till projektarbetet.
Men känns som man har åtsadkommit en del ändå. Dels fick jag veta att jag fick mvg på min massiva samhällsrapport om fetma. Kände mig riktigt nöjd dels för att nu har jag verkligen chans till att få mvg i betyget och dels för att Tony är en jävligt bra lärare och jag uppskattar hans åsikt som fan. Sen har vi fixat så att norra skåne gjorde en artikel om vårt projektarbete som publicerades idag. Bilderna som togs på oss kan väll diskuteras men annars va artikeln väldigt bra. Får hoppas det dyker upp mycket folk. Vi har dessutom fixat med affisher som vi har satt upp lite överallt. Flitigt, flitigt.
Visade upp en del av bilderna för Samira vår fotolärare också. Hon gav oss mycket beröm så det där mvg:et i Foto kanske också kan bli säkrat nu. Man kan ju alltid hoppas. Vill få upp mitt meritvärde lite.
Annars har min vecka bara bestått av en massa pluggande till historia och religionsprovet. Har inte kommit i säng förräns tidigast halv 1 och när jag väl lagt mig har jag knappt kunnat sova. Vaknat flera gånger per natt hela veckan. Får hoppas det blir bättre tills nästa vecka för när man ligger vaken sådär mitt i natten bombaderas hjärnan med 1000 tankar vilket gör det ännu svårare att försöka sova... ''

Aja, nu är det äntligen helg iaf. Igår va alla tjejer hos Carro på hudvårdskväll där vi fick testa massa produkter från Mary Kay. Skit bra produkter! Man blev len som en babyröv i ansiktet och deras fondation va helt perfekt. Ska själv ordna två sånna kvällar så får jag baspaketet gratis. Det är inte helt fel vill jag lova!
Vid 9-tiden sa jag hej då för att möta upp Lilla och co för att sen bege oss till Daisy som hade förfest innan Tobbes,tims och rikards 20 års fest. När vi kom dit va det redan ca: 20 pers där så själva förfesten blev ett riktigt party istället. Skit nice. Drog inte till tyringe förrän halv 12. Mycket folk, bra musik och billig alkohol. Festligt värre ! Skit kul att träffa lite folk man inte sett på ett tag också. Vi drack, dansade och festade till kl halv 4 på natten. Jag hängde sen med in till stan för efterfest, utan fula gympaskor och eget vinglas den här gången. Kebabtallrik på korv eriks och gissa vem som jobbad? JO GREGORY. Min kära bästa vän på fyllan. Jag blev lite glad i hjärtat av att se den gamla mannen.
För att sammanfatta det hela så va det en riktigt bra kväll! Just nu sitter jag och inväntar min bakfylla, har jag tur så hinner den inte komma förrän jag ska på det igen ikväll. Först ska jag till Malisia och fira att hon fyllt 20. Sen blir det party i staden ikväll. Verkligen en sund helg må jag säga. Nej, ska nog ta en powernap så man orkar med hela dagen och natten. Bildbomb från gårdagen kommer nog sen.

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0