festligt.


Sitter i skolan och har påbörjat vår allra sista skolvecka innan vi tar studenten och sparkas ut i verkligheten.
Helgen har varit riktigt nice. Som alltid.
I fredes hade jag beslutsångest om jag skulle ut på en spontan barrunda eller bara stanna hemma och ta det lugnt. Efter lite pepptalk från peter bestämde jag mig nästan för att slänga på mig lite snygga kläder och ta mina sista öl. Men i sista sekunden kom jag på att jag faktiskt skulle på 20 års fest dagen efter och det är studentfest nu på onsdag. Så det blev en lugn hemmakväll trots allt.
På lördan blev det en liten fotosession med Louise. Blev en hel del bra bilder och Louise blev nöjd också.
När vi kom hem blev det lite mat sen gjorde vi vid oss inför kvällens bravader. Nämligen Malisias 20 års fest på Qpoolen som hon hade hyrt. Alltså ett badhus för er som inte vet. Eftersom vi då skulle bada var det inte så lönt att göra vid sig. Kändes fel att gå så ofixad till en fest. Men vi va peppade som fan för att förfesta 3h i ett badhus. Kl 20:00 anlände vi och resten av tiden bestod av mkt öl, bad, bastu, buppelpool, rutschbana och hopptorn. Riktigt riktigt kul ! Vid 11 tiden hoppade vi i duschen för att sen sticka till Björket och fortsätta ösa. Det va en härlig upplevelse att duscha och försöka göra vid sig full. Men till slut blev det bra. Fast sen tror man också alltid att man är snyggare när man är full så vi såg nog förjävliga ut iaf. Aja, efter en smärre omväg hamnade vi till slut på björket. Där va helt ok med folk och vi öste på dansgolvet som aldrig förr. Riktigt nice. Tack Malisia för en väldigt bra födelsedagsfest ! <3

Nu ska jag fortsätta med förberedelserna inför vår brutala redovisning i aulan som dom har tvingat på oss.
I övermorgon är det dags för den andra studentfesten och jag ska vara rätt grön. Feest.

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0