And that aint what you want to hear, But thats what I'll do.

Satan ont jag har i mina fingrar. Har börjat repa ordentligt nu igen efter allt körkortspluggande, resor m.m. som har hindrat oss från att spela. Men nu så sätter vi igång igen, känns riktigt härligt ! Behövde nått nytt att spela så vi kör just nu en cover på seven nation army, kommer bli grym när den sitter helt. Blir till att ta tag i vårt egna material så småningom också. Men just förtillfället sitter jag med blåsor på mina fingrar, gitarren har inte fått så mkt uppmärksamhet den senaste tiden tyvärr. Men nu kommer jag ha hur mkt tid som helst. 10 veckors praktik och nu dom 5 första ska jag va på pappas jobb. Alltså blir det mest till att hjälpa till här hemma nu när bebisen har kommit och Camilla knappt får göra nånting efter operationen. Passar mig alldeles utmärkt. Ska dock hjälpa dom med lite fotojobb men det har jag inget emot direkt. Får mycket tid till en massa saker helt enkelt, tog ut pengar till körkortet idag så nu jävlar ska jag kötta. Innan studenten ska jag ha ett körkort i min hand, så är det bara. Sen är det dags att börja motionera. Behöver komma lite i form, har nog varit ur form större delen av mitt liv när jag tänker efter. En början på mitt nya liv helt enkelt. Ja, jag vet att jag har sagt det många gånger men såhär motiverad som jag är nu har jag aldrigt kännt mig förr.

och ännu en bra sak, idag beställde vi tågbiljetterna upp till Borlänge ! 150kr st. Underbart ! Nu är det bara 90 dagar kvar, längtar riktigt mycket nu. Känns som detta P&L kommer bli det bästa hittils !

/ J

The white stripes - seven nation army 

 

Kommentarer
Postat av: Malisia

Jag FÖRSTÅR INTE hur du kunde GLÖMMA nämna att du var på besök hos Mallan på Glass,chokladsås,bana&Maränger ! Skäms Jenny SKÄMS!

2009-03-26 @ 01:11:43
Postat av: Anonym

Jag FÖRSTÅR INTE hur du kunde GLÖMMA nämna att du var på besök hos Mallan på Glass,chokladsås,bana&Maränger ! Skäms Jenny SKÄMS!

2009-03-26 @ 13:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0