BABYBROTHER

JAG HAR FÅTT EN LILLEBROR ! :)
Helt galet, Det är lite svårt att få in men jag är så himla glad att alla är friska och att allt gick bra !

För att ta det från början så va det studenfest igår. En del från klassen kom hem till mig för att förfesta.. Blev lika sjukt som jag hade beräknat.. Riktigt kul hade vi iaf. ! Vid halv 12 drog vi vidare till Q-bar där studentfesten var. Jävla smart att ha en studentfest för flera hundra elever på ett ställe som bara släpper in 150 pers. Sär. Jag blev grymt förbannade på vakterna som va sjukt dryga bara för att ta ut sin besvikelse pga att dom är misslyckade vakter som inte klarade av att komma in på polisskolan. 150 pers eller 160 pers.. vilken skillnad gör det? Jag kom dock in hyffsat snabbt eftersom jag är en jävel på att slinka igenom när det kommer till sånna här situationer.. Slapp betala dessutom. Lyckades övertyga dom som hade inträdet att jag hade betalat men inte fått nån stämpel. Att jag sen förlorade dom pengarna på Black jack är en annan sak, så nån vinst gick jag inte med iaf.
Resten av tiden öste jag tillsammans med resten av folket där. Till slut kom även Sofie,johanna och Pontus in. Resten gav upp och åkte hem. Stannade där tills dom stängde sen åkte vi hem till tyringe. Hade en riktigt kul kväll trots allt !

Kom hem vid 3 tiden. Pappa låg i soffan och vaknade när jag och en ganska dragen Pontus kom hem. 5 minuter senare har camillas vatten gått. Jag har nog aldrig nyktrat till så snabbt, haha.  Pontus fattade inte ett skit så han fick en påse popcorn sen deckade han i min säng. Jag fick hjälpa till att packa och kolla så att dom verkligen hade allt med sig medans pappa ringde ambulansen. Efter ett tag stod det en bår och två ambulansmän i vår hall. Camilla fick hjälp ut och jag kollade en extra gång så att allt va med. Sa hej då till pappa och sa till honom att ringa så fort dom visste nånting. Vid halv 5 gick jag och la mig i soffan och somnade på 2 sek. Kl 8 ringer pappa. Blev klarvaken direkt ! Då skulle Camilla in på operation eftersom hon skulle göra kejsarsnitt. Efter 2 oroliga timmar ringer han igen.
- HEJ STORASYSTER ! DU HAR FÅTT EN LILLEBROR !
Alla mådde fint och bebisen va frisk. Blev så himla glad.

Ska åka in imorgon och hälsa på. Längtar riktigt mycket på att få se det lilla livet :) Har fått en bild från pappa och han är grymt söt och tjock.

Har vatt en ganska händelserik natt och dag helt enkelt. Är helt slutkörd och smått bakis så nu är det sängen som gäller.

Puss haaaj

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0