förvirrat.

Ibland gör man hemska upptäckter, tror jag gjorde en ikväll faktiskt...
har vatt så många svek att det knappt gör ont längre. Det rinnner bara av utan att lämna några synliga spår.
Det är svårt att ta något på allvar, ta någon seriöst, våga ha förtroende på riktigt.
Nånstans på vägen känns det som jag nästan slutat bry mig. Jag förbereder mig på det värsta och går vidare så fort jag kan. Jag känner till känslan för väl för att vilja uppleva den gång på gång. Därför är det en hemskt upptäckt att jag har lyckats såra en annan person. För så kall är jag inte så att jag inte bryr mig om andra. Det är en hemsk känsla. att bli sårad eller att såra någon annan är större skillnad än man tror. allting är så omedvetet att jag behövde få det utpekat för att förstå vad som egentligen har hänt. , har aldrig velat såra någon.
Det är då tanken slår en, har jag bara blivit som alla andra utan att ens se det?

Jag hoppas verkligen inte det ....

/ J

Kommentarer
Postat av: Malisia

Du , du kommer aldrig bli som någon annan av det slaget för det kommer aldrig att tillåtas. Du är inte ens i närheten av att vara som någon annan jag känner. Du är bra Jenny.

2009-03-17 @ 10:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0