sleepless..

I dont know how to begin
i dont know how to start
I only know how it end
and how it tore me apart....


Now the questions visit me every night.
they will keep coming back, keeping me awake.
never knowing what was right
always wonder if I made a mistake..




There's a ghost on the horizon
When I go to bed
How can I fall asleep at night
How will I rest my head





Jag lyssnar på låten igen, tänker alla tankar igen, försöker förstå igen, försöker minnas igen, vill inte inse igen, vill berätta allt igen, saknar dig igen, torkar en tår igen, drar täcket över huvudet och ligger sömnlös igen och igen.....



Kommentarer
Postat av: M

Du är min bästa vän av en anledning och du måste.. Måste få sörja precis så som du behöver. Jag finns här när du än vill och behöver så gott jag kan. Jag lovar.

2009-03-13 @ 00:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0