en hel del.

Har hänt så mycket dom senaste dagarna att jag inte hunnit skriva här.

Den 20 mars. En speciell dag på olika sätt. Många blandade känslor kan man säga.
Igår var dagen du skulle fyllt 22 år. Är helt säker på att du hade bidragit med en sjukt festlig helg om du fortfarande hade varit här med oss. Vid det här laget hade du också haft ditt hus som du pratade så mycket om. Så mycket frihet du skulle få. Antar att du har frihet på ett annat sätt nu. Är också helt säker på att du ordnade världens fest där uppe  på din födelsedag. Hoppas du har hamnat med galet folk som öser lika mycket som du. Men med dig i sitt sällskap kan man nog inte göra annat. Till din ära drog jag ut på galet party på Kingan. Stället jag har att tacka för att jag fick lära känna dig. Det var något som saknades på dansgolvet där nu och det var du. Har inte varit på Kingan överdrivet mycket men de gångerna jag har varit där har det alltid stått en Linus på dansgolvet och dansat som bara ett partydjur kan. Det är fortfarande svårt att förstå att du är borta. Hoppas du har det bra där du är, jag saknar dig.

Den 20 mars är också datumet då jag träffade min Lillebror för första gången. Det var en underbar och konstig känsla. Han är så liten och så otroligt söt. Han var väldigt lugn att hålla och till slut så somnade han på min mage när jag lagt mig ner. Han va så varm, mysig och så otroligt len att röra. Jag förstår nu utrycket len som en babyrumpa. I alla fall så blir man själv väldigt lugn av att ha en bebis i sin famn att jag nästan somnade.. Ville knappt därifrån. Efter nån timme skjutsade pappa hem mig och Oliver igen. Vid det laget upptäckte jag hur     mycket klockan var och att jag skulle åka om en halvtimme till Vinslöv  eftersom Therese hade fest där. Tyvärr sket det sig för min del vilket va lite synd. Hoppas på att se massa roliga bilder därifrån dock eftersom det va kändistema. Men efter nån timme kom jag fram till att jag inte pallade spendera en fredagskväll hemma och speciellt inte med tanke på vad det var för dag. Mallan blev lika pepp som jag och Kingan blev bestämt för vår del. Blev hämtad i tyringe, körde inom mattias och tvingade med honom också. Vid 11 börjad vi förfesta och 1,5h senare befann vi oss på Kingan. Träffade min bror som beställde in en hel bricka med Tequilla vilket blev väldigt festligt för min del. haha nej det blev en grymt rolig kväll faktiskt sjukt ös på dansgolvet också. Impuls är alltid bäst och Kingan är helt klart underskattat. Fick fribiljetter till nästa fredag som verkligen ska användas.

Idag har det mest varit brutalt soffläge. Man har mått som man förtjänat helt enkelt. Var det värt det? Svar ja. Har hunnit mysa lite med lillebror också som kom hem idag. Får hoppas han är tyst om nätterna annars kommer han nog inte va lika söt i mina ögon längre.

och imorgon är det dags för hudvårdsgrejs hemma hos mig.. Får äntligen mitt baspaket. Ska bli riktigt nice. Blir även lite fika hemma hos mig på eftermiddan.

Det är dags ... ingen ska behöva höra det från nån annan än mig själv. jag mår illa när jag tänker på vilka ord som jag måste säga imorgon..


/ J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du sa det och du är en fruktansvärt stark och modig tjej. Vi vet om det och det förändrar ingenting mellan oss. Som sagt. Jag står vid din sida <3

2009-03-22 @ 22:46:06
URL: http://lollalisen.blogg.se/
Postat av: L

Jag är stolt över dig! och gud vad söt han är! Han är Benji kan ju bli buddies sen haha :)

2009-03-23 @ 17:44:57
URL: http://lforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0