Utställning "FÖRÄLDRALÖS"

ÄNTLIGEN !  Jag är helt slutkörd, ont i fötterna, trött och rödbränd från 2 dagars solarium. haha. MEN vi har äntligen kommit i mål ! Vi har alltså äntligen haft vår utställning med bilderna från Rumänien resan. Det blev rätt tight med tiden att planera en hel utställning endast 2 veckor efter man kommit hem. Det kunde varit bättre men jag är ändå jävligt nöjd med resultatet. Vi hade nog Ca:70-80 besökare, samlade in runt 2500kr. plus faddrar som ska sponsra varje månad. Känns helt ok. :)  Den största chocken jag fick ikväll var när min farbror blev så rörd att han började gråta när han skulle prata. Det va inte väntat men jag tyckte det var så fint av honom. Han tyckte helt klart att vi skulle fortsätta med att visa fler människor vårt projekt så att dom också kunde få upp ögonen. Vi får se hur det blir med det, ska kontakta honom nu i veckan igen. För övrigt fick vi väldigt positiva kommentarer vilket var jätte kul. Vill tacka alla söta människor som kom dit och kollade plus bidrog med lite pengar till barnhemmet. Så kul att se att vi verkligen kunde slutföra vår idé som vi fick tidigt i höstas. Vi har dessutom blivit utvalda bland dom 8 bästa projekten på skolan och ska redovisa allt för alla tvåor och treor i Aulan på måndag. En aning nervöst men nu när vi ändå har kommit såhär långt kan vi lika bra göra detta också.
Nej mer än såhär orkar jag inte skriva. Vatt en lång dag. Tänkte lägga upp nån bild här men dom var tydligen förstora. Kommer upp sen när jag orkar förminska dom.

Ha det fint !

/ J


Kommentarer
Postat av: M

Som jag sa innan, fan vad jag är stolt över dig. Ni fixade det trots allt klödd. <3

2009-03-13 @ 00:04:58
URL: http://hemlis.blogg.se/
Postat av: Louise

Fortfarande är jag jätte ledsen för att jag inte kunde komma men jag vet att ni gjorde bra ifrån er. Jag är också stolt. <3

2009-03-13 @ 18:49:50
URL: http://lollalisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0