for reasons that I don´t really know.

3 stämplar, 2 kvällar 1 sleten söndag.
En bra helg helt enkelt. Det finns en del som jag bara vill dra ett streck över men överlag va helgen grymt bra. '

I fredes drog jag,sara,louise och carro till Perrong 23 för att kolla på brainbag. Dom sjöng helt perfekt, hade grymt ös i sina låtar och va jävligt bra helt enkelt. Kolla in dom på http://www.myspace.com/brainbag . Efter det stack vi hem till Carro där vi förfestade för att sen bege oss till Kingan. Där va tyvärr inte lika mkt folk som förra gången men vi öste ändå. där va dessutom ett helt gäng med värnamo killar som va sjukast i världen. Kvällen va grymt bra om man bortser från dom sista timmarna av den. Jag blir inte ofta förbannad men när jag väl blir det så är det illa. Har nog förträngt det mesta för just nu är det nästan helt svart. Är väll bäst så, är väll bäst som det är med allt. Jag orkar inte mer, det tär på mig. tack för allt både på gott och ont.

På lördan vaknade jag och Louise upp på sofforna hos Carro. Sletna jur. Köpte bullar på Q8 sen drog jag hem.
Tog det lugnt, fikade med farmor och nils som kom för att titta på Tirian. Ja han har fått ett namn nu :)
Det va mysigt. Älskar att höra gamla historier från när dom va unga. Jag blir så fascinerad av bilder, historier m.m från förr. vet inte varför men jag älskar det.
Vid 8 tiden får jag ett sms från johan  - "FEST" ,  2h senare befinner jag mig hos crille redo för ännu en utekväll. Det va trots allt ett tag sen jag festade med dom plus att ana var själv tjej så jag fick offra mig lite tyckte jag.
Allt va lika kul och sjukt som vanligt. haha Det första jag möts av är att alla går i bar överkropp (utom ana). dom skyllde på att det va varmt men i själva verket ville dom bara visa upp sig. Kvällen fortsatte på björket där det östes som aldrig förr. Tequilla och Mjältbrands rave ! haha. Brutalt galet. Efterfest hos crille med gitarr och snack fram till klockan halv 7 sen blev det rätt mkt deck. Tack killar och ana för en grymt bra kväll!

Nu är det mer sömn som gäller. Måste vila upp mig inför min hårda praktikdag imorrn. (hah)

/ J

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha jag ser minsann att titeln på ditt inlägg är en liten text från brainbags bästa låt Ghost! :D

2009-03-30 @ 14:16:17
URL: http://lollalisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0