Free fallin.

I lördes åkte vi till Jonas som snart drar till Thailand den jävlen. Festen va väldigt trevlig och slutade på Björket.
Jag tog det rätt lugnt och hade en sjukt glad och perfekt fylla. Där va inte överdrivet mycket folk  men jag hade grymt roligt ! Tack allihopa !

Och idag klarade Louise sin uppkörning :D Grattis älskade vän ! Nu är det bara uppkörningen kvar. I know you can do it !

Idag har det bara varit projektarbete i skolan, ringde Norra Skåne idag, dom kommer och intervjuar oss den 26:e januari så håll utkik efter oss sen :) Vi åker som sagt nästa tisdag. Va på polisen idag för att skaffa nytt pass, mitt nuvarande är spårlöst försvunnet. Som tur va märkte jag det i tid. Men som vanligt har jag ju inte mycket koll, när jag va på väg till skolan kom jag på att "heeeelvete, jag ska ta passfoto idag och jag ser ut som en jävla luffare!" .. Hann va hemma i ca1h innan jag skulle in till stan och fixa det.. Men under den timmen orkade jag bara inte ta tag i mitt liv och göra vid mig.
Kom till polisen, tog mitt foto och såg ut som fan.. Tänkte "aae, säg inte att jag ska behöva dras med detta i flera år"
Haha, vad händer då? .. Jo alla deras datorer flippar ur helt och hållet. Ingenting funkade och jag är tvungen att komma tillbaka imorgon igen. Det finns kanske en gud trots allt.

Här kommer lite bilder från i lördes.

Godnatt

/ J



 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0