To hurt the ones you love you know you never meant to but you do.

Kan inte låta bli att lägga upp denna låten igen. Jag älskar den så jävla mycket.
Den satte sig rätt i hjärtat första gången jag hörde den. Jag tänkte på dig då och jag tänker på dig nu.
Hur blev vi så fel när vi tyckte allt var så rätt?
Varför blev det som det blev när ingen vill att det är som det är?
Det är fortfarande svårt för mig att förstå det som har spelats upp 1000 gånger i mitt huvud.
Beslut som jag bara vill sudda ut lika lätt som ett tunt streck av blyerts.
Men det är inget som försvinner. Jag skulle kunna sitta hela livet och sudda, det förändrar inget ändå.

Vet inte hur många gånger jag har lyssnat på denna låten. Blev så ledsen när jag förstod att jag inte skulle få höra den live när The Kooks ställde in på P&L. Det är galet vad musik kan betyda mycket, för det har den här sången gjort, kommer alltid göra. Kanske gjort ännu mer senaste tiden. Fått mig att minnas saker som jag inte borde struntat i. Har en hatkärlek till sånna här kvällar då allt kommer ifatt en.

Sätter på min "sleep list" på spotify och hoppas jag kan somna ändå .. Godnatt




/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0