söndagsmys.

Hade lite födelsedagsfika här idag, blivit lite tradition genom året att vi tjejer haft det.
Va kul att träffa alla igen, ett tag sen alla sågs, iaf under nyktert tillstånd.
Blev massa snack och skratt i vanlig ordning, 
Fick dessutom perfekta presenter.
Ny necessär, öronhängen, ögonskugga och ett skit snyggt skärp.
Jävligt välbehövligt alltihop!
Ni är bäst!
Känns nästan uttjatat att säga det men jag har turen att just kunna säga det till så många människor i mitt liv.
Alla är bäst på sitt vis och jag skulle inte kunna klara mig utan någon av dem.

haha, blir alltid lika seriös på söndagar,
men det är så jag säger det.














/ J


Kommentarer
Postat av: Louise

mys söndag. tack för allt det onyttiga

2009-12-07 @ 11:53:51
URL: http://lollalisen.blogg.se/
Postat av: Sara

tack för igår. ni är bäst allihooopa <3

2009-12-07 @ 15:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0