photo shoot.






Sitter på salongen nu. Redigerar lite medans de sista 2 modellerna blir sminkade.
Lite hets nu så vi hinner med innan det blir mörkt.
Fått jätte bra respons från alla. Älskar verkligen detta. Ge mig ett sånt här jobb!
Lite smygtitt på sandra som satt i sminket innan idag och sen en av frisörerna från igår när hon kom tillbaka från fotograferingen. Alla är så himla duktiga, blir riktigt imponerad.
Ska hit igen och va med när en riktig modefotograf är här och tar bilder så han kan hjälpa mig lite och lära mig mer. Ska bli skit kul. Plus att jag har fått ta bilder till deras hemsida. Vill bara fortsätta jobba mig uppåt.
Behöver dock köpa in lite bättre objektiv. Men det får jag försöka ha råd till snart.
Nej nu ska vi snart ut i kylan igen med dom sista modellerna.
Ikväll är det fest, familjen ska samlas. love it.
älskar livet.

/ J


Kommentarer
Postat av: Jennifeeer [FOTOBLOGG]

Sv: Tack! Jag blir alltid så glad när man får positiv respons.

FIn blogg du har!

2009-12-12 @ 15:13:36
URL: http://eiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0