måndagsös.




Malmö va bra, nej det va bättre än bra till och med.
Efter mycket om och men befann vi oss till slut hemma hos sara.
Öppnade den första boxen och började pimpla vin.
I med lite blekning i mitt hår och sen satt vi och filosoferade runt köksbordet.
När jag fick av plastpåsen och sköljt håret gick vi lös på garderoberna.
Utklädnad och sjuka bilder i sängen. haha. älskar att bara få flumma loss ibland.
Lagom till första boxen tog slut drog vi igång spelet "tjejsnack".
Mer underhållande än vad man tror. När andra boxen gick mot sitt slut kom någon med den lysande idén (förmodligen jag) att gå runt i underkläder. Sagt och gjort.
Men visst är det mycket skönare utan ett par strumbyxor som kliar och sitter alldeles för tight vid magen och en massa annat tyg och skit. Tror jag är nudist innerst inne.
Blev mer häng runt köksbordet och massa nattmat.
Man skulle kunna tro att en måndagskväll är slut här?
Nej nej.
På med kläder och lite smink, ut i malmö och in på nattklubb.
Alla tjejer kom in gratis. Kryss i taket.
Inte mkt folk men jävligt roligt. Öste loss på dansgolvet och i baren.
Träffade sjuka danskar och hade bara en riktigt bra kväll.

Nu orkar jag inte skriva mer, och en massa bilder ska komma upp så fort jag får tid och lust till det.
För bilder det finns där. Helt galna.

Imorgon är det nyår. Blir middag med en hel del folk och sen in till stan vid 12 slaget och vidare ös.
Känns som det kan bli riktigt kul !
Kommer dock sakna alla tjejer som kommer vara i ballingslöv.
Blivit tradition att fira tsm men detta året gick det inte vägen.

Nej sängen nu känner jag.

/ J


Kommentarer
Postat av: Sara

kommer sakna dig också <3 Var rädd om dig och Gott Nytt år :)

2009-12-31 @ 10:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0