impuls & fylletorsdag.

oj oj oj, vilken torsdag !
Förfest med bara killar, vilken hets säger jag bara. Det bjöds till höger och vänster hela tiden och sista halvtimmen drogs det igång med ett shot race. Drog över 10 st under den lilla tiden. Shottarna smakade prinsesstårta och rent ut sagt knullade i munnen.
Aja, vidare till Lunds nation, helt underbart! Riktigt bra ös och ölen kosta 20 kr. Kan man önska sig nått mer?
Sen drog vi alla in i dimman riktigt rejält. Blev av med alla och hade varkens jacka eller mobil.
Kan bara säga att det hela slutade med att jag lyckades ta mig tillbaka i taxi, ta fel trappuppgång, hittade rätt trappuppgång, söp bort min ena sko upp på ett tak för att försöka få någon att öppna ytterdörren, väckte en förbannad tant, kom in och knackade på hos amanda & sylvia hållandes i min enda sko. hahah. vem lyckas med sånt?
Satt uppe och skrattade ett tag sen la vi oss och somnade rätt snabbt. Så mysigt att träffa "syrran" igen!
Den här dagen har mest varit bakis dag. Herregud vad seg man har varit. eller ok, vi lyckades få ner min sko från taket också. haha, annars gjorde vi så lite som möjligt.
Men till slut tog jag tag i livet och drog till sara i Malmö. Gjort världens impulsgrej.. hemlis ! haha, älskar impulser!
Resten av kvällen har vi bara chillat, känns bra att ta det lite lugnt, i för sig hade vi kanske inte så mkt annat val.

Nej nu ska jag också bädda ner mig och sova. Lite julklappsshopping imorrn tror jag. myys.

/ J

Kommentarer
Postat av: Sara

hahah, ja skämtar du. ramlar in!! :p jag tycker det låter som världens bästa ide och jag är all in på allt! 100%

2009-12-05 @ 23:36:40
URL: http://agatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0