happiness a La mode.

 


(leloveimage.blogspot.com)

Jag är inte den som pratar av mig när jag känner mig ledsen,arg, frustrerad m.m.
Jag skriver, har en hel jävla drös med texter i en mapp på datorn.
Över 100 st.
Dock är dom flesta aldrig färdigskrivna,
det är precis som jag tömmer min hjärna på ord när jag kommit halvvägs.
Tror jag hade ganska mycket sinne när jag skrev denna.
Men känner faktiskt lite mer hopp nu förtiden.
känner att jag är ganska glad att det är tisdag imorgon.
känner att jag känner ganska mycket.
men det är lugnt för en gångs skull.
för det känns bra!

Varför spårar jag alltid iväg när jag skriver?
eh, här är texten.

please be my distraction
let me forget why he´s doing this,
by doing you..
be my sadisfaction
i´m just playing you boy,
your place is in the top draw
together with my other toy.


and what if I´m a woman?
you say it´s wrong, its cheap.
but I need a temporary man
and you´re nothing to keep.
so go and take your clothes
I see you next week!



/ J


Kommentarer
Postat av: Louise

absolut inget fel med denna texten. sjukligt bra!

2009-12-07 @ 19:00:38
URL: http://lollalisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0