2 december 2009.

1 år äldre och inte ett jävla dugg klokare.
19 känns som en jävla mellanålder. Har verkligen inte haft koll på när jag skulle fylla år och blev väldigt förvånad när jag upptäckte här om dagen att det faktiskt va så nära.
Dagen har i alla fall varit bra :)  Blev glad av den lilla snön vi fick, myys, och sen alla söta gratulationer från lite överallt, norge, egypten, småland, stockholm m.m. Jag älskar människorna i mitt liv. Hade aldrig velat byta för en sekund. Ni är bäst.
Ikväll bjöd jag på mat hos mamma för den närmaste släkten. Fick en del pengar, micro, kaffekokare och lite annat smått och gott.. TACK ALLA ! ,, Pengarna går nog till något impulsivt projekt. Får se hur det blir med det. Hemlis!
Om jag hade hunnit med skulle jag dratt till malmö för att joina sara & Matilda, festa lite. Men nae, klockan blev för mkt och visst är folket inte så ös såhär mitt i veckan?
Nae, men imorgon är dom ! Ifall man är i Lund det vill säga,, och det kan ni tro att jag ska. Galet student festande med massa universitetare och givetvis Amanda & Sylvia. Ska bli kul !

Nope, blir allt en lugn kväll,, 19 är trots allt jävligt värdelöst. Blir en runda till "grannen" joel istället som tjatar på att jag lovat att hålla han sällskap när han diskar. Tror han ljuger men det är faktiskt ganska roande att se när andra sliter.

/ J

Kommentarer
Postat av: sara

hihi, du är sötast! :]

2009-12-03 @ 13:38:38
URL: http://agatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0