Vi måste härifrån, den här stan drar ner oss till botten av ån.

Vilken håkan hellström låt är du ?

Svar : Uppsnärjd i det blå

Du är lite av en drömmare. Du har varit med om mycket i ditt liv, både bra och dåliga saker. Nu börjar du känna att det är dags att ta tag i saker och ting, börja leva!

Stämmer precis in på mitt liv.

Fest igår, kräftskiva och sen mer fest idag. Det är lika bra.


Min nya kärlek är min gitarr som inhandlades igår. Bild kommer. Allt annat som har med känslor att göra är just nu pausade. Känns skönt och befriande. Startar om på noll.

Nu ska jag och min baby spela vidare.

/ J

Kommentarer
Postat av: Amanda

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA SNYGGG!!!! Jag blev heelt kär när den låg därhemma på köksbordet!!! ASBALL!

2009-08-22 @ 18:55:08
URL: http://amandasteffanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0