jag sa ungdomens förfall, inkörsporten till allt.

söndag, söndag.,, bloody sunday.

vet inte hur jag ska börja förklara hur mycket jag hatar denna veckodag.
Sista dagen i veckan, helgen är slut och du har en hel jobbvecka framför dig.
Risken för självmord denna dag är alltså väldigt hög.

Gårdagen blev festlig, först med den årliga kräftskivan, sen vidare till stan för att möta upp tjejerna, förfesta och sen dra till kingan. Lite lite folk men helt ok ändå, träffade massa trevliga människor jag inte sett på ett tag.
Tiden gick alldeles för fort och plötsligt stängde skiten. Vi tyckte tydligen inte att det var dags att sluta festa så det blev efterfest hos skoog. Gav upp vid halv 5.

imorse kom två st bakfyllor ikapp mig. Legat hela dagen, skakig, orkelös och illamående. det är sånna här dagar man inte riktigt förstår varför man utsätter sin kropp för allt skit. En tanke som man sen har glömt bort eller bara valt att ignorera så fort det blir fredagskväll.

/ J

















Kommentarer
Postat av: Louise

Det låter som vanligt Jenny. Haha!

Stabila bilder btw. Saknar dig <3

2009-08-24 @ 14:59:23
URL: http://lollalisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0