om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd.




Det finns inga gränser på hur mycket kärlek jag känner för Lars winnerbäck.
När inga ord kan förklara ens tillvaro så kommer lasse med sin musik och sätter alla ord på plats.
Lyssnat på hans nya låt sen igårkväll. Hörde först introt och tänkte
"är detta verkligen lasse?" lät så himla annorlunda.
Men sen drog hans underbara stämma igång och visst fan är det lasse.
Bara lite annorlunda, nyare, och precis lika fantastisk som tidigare.
Längtar nu ännu mer till den 20:e & 21:e nov.


/ J

Kommentarer
Postat av: SARA

jag svimmar fan av början av låten. GE MIG NOVEMBER NU!!! lasselasselasselasse<3

2009-08-27 @ 19:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0