jag skulle kunna säga att jag inte hittar hem, men det gör jag....tror jag.




tillbaka till verkligheten, snälla skjut mig.

Fy fan vilken underbar helg! Jag hade velat leva hela mitt liv så som jag gör på festivaler, Det gör inget om jag har lera upp till knäna, är dyngsur och ser ut som skit, livet är underbart ändå. Man har inga bekymmer överhuvudtaget.

Det har varit galet från tors till kl halv 6 imorse. Vi har festat, lyssnat på så sjukt mycket underbar musik. Träffat härliga människor, sett ohälsosamt många snygga människor, Göteborg kryllar av dom. Dansat långt in på natten, visat öset i sverige för en snubbe från florida. nae, jag orkar nog inte sammanfatta allt ikväll. Jobb imorgon. kul.
I alla fall, tack amanda för en oförglömlig helg  ♥

kommer mer sen.

/ J

Kommentarer
Postat av: Mandy

oförglömlig helg var ordet. Tack som fan själv <3 tillbaka till livet nu då, antar jag...

2009-08-17 @ 16:55:49
URL: http://amandasteffanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0